Olen sitä mieltä, että tarvitsen jonkun uuden harrastuksen. No, huomenna selviää saanko kipinää yhteen uuteen juttuun. Se voisi olla ihan mulle sopivan haastava, mulla on sellainen olo. Sitä ennen voisin tehdä loppuun ne käsityöt (sic!), jotka ovat vielä kesken. Käyn siis hakemassa ristipistotyöni ja kukkahattuni Nauru

Olin eilen niin tylsistynyt, että lähdin sakeassa lumipyryssä uimaan (ha-ha, hallissa ei tietenkään satanut lunta...). Otin rauhallisesti, mutta silti jouduin ohittelemaan. Uin myös Wentzel Hagelstamin perässä, ihan hyvin se veti kyllä. Olen liian nopea kuntouimareiden radalle, mutta liian hidas taas nopeiden uimareiden radalle. Sen vuoksi pitää kärvistellä muiden varpaat suussani. Se jarruttelu on muuten tosi rasittavaa, uintirytmi menee sekaisin ja siitä ei ole mitään hyötyä.

Tänään manasin huonoa työmatkasaapasvalintaani, olisi pitänyt olla jotain tyylikkäämpää päällä. MOT.